onsdag 27 oktober 2010

I väntans tider!

Kanske det händer idag!!!! Jag har gjort slag i saken och beställt en ny dator åt mig. Började tröttna på alla märkliga nycker min 9 år gamla trotjänare började hitta på. Mitt i allt kunde skärmen släckas och ibland fick jag trycka upptill 10 gånger på avbrytaren innan nånting hände. Och sedan problemen med en mus som beter sig precis som den själv tycker...Det är väl så att hela maskineriet blev överansträngt när jag började blogga...Försäljaren lovade att jag skulle få den på onsdagen.
 Nu har jag inte ens hunnit vara nervös för tandläkarbesöket idag.Hon skall dra ut en rot och putsa tandsten.Hoppeligen behöver jag inte fara på en tid sedan.
Mitt projekt med bokhyllan har framskridit bra.Oj vad det är roligt att ha nånting sådant på gång. Nu fattas lite material som jag tänkte skaffa bara jag far in till stan nästa gång.

1 kommentar:

  1. Hej och trevligt att du kikat in hos mig!
    Jag blir helt sjuk av sådana kommentarer "jag har ett lider med allt möjligt..."!!! Bara det att någon bor på ute på landet får min hjärna att arbeta på högvarv , när jag tänker vilka oändliga skatter de har på vindar, i lador, i ladugårdara, i skjul, uthus och lider!!!!!!!!!!

    LYCKANS DIG! Kom bara ihåg, att det inte finns en endaste pryl, som är skräp, som borde kastas!!! ALLT finner sin plats - som sådan, eller som omtonad!

    Ha det så bra!

    SvaraRadera