fredag 31 december 2010

Året som gick!

När jag hoppade omkring i olika bloggar märkte jag att det tycks höra till att göra en summering av det gångna året. Jag är ju så grön i bloggvärlden( hur länge månne jag kan  köra med den visan då jag inte kan eller fattar någonting ??!!)

För mig har det börjat ett nytt liv när jag tog steget ut i bloggvärlden!
* Jag har börjat sticka mera.
*Har börjat sy mera
*Har fått nya idéer till hemmet = fixat mera
*Har lärt mig nya sticksätt och metoder
*Har suttit vid datorn MYCKET mera

Men vi har fått mat alla dagar och kossorna har blivit mjölkade och huset städat (ibland). 

Mitt nya år skall börja med att jag skall hålla en utställning i vårt fina bibliotek. Temat är " Gammalt blir nytt"
Jag skall släpa iväg mina gamla fönster mm. för att kanske inspirera någon att ta tillvara sådant som gömmer sig i bodar och vindar. Det ser jag mycket fram emot!

Nog är det vackert med snö! Men nu räcker det!!!!
Vem skall jag skylla på när bordet inte blev undan städat på hösten?
Under snöhögen till vänster hittade jag en röd bil!!!
Gott Nytt År! 

3 kommentarer:

  1. önskar deg ett gott nytt stickår :))

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt ÅR!! Jo det är sant att här sitter man mycket mera än tidigare, men det är ju så roligt.

    SvaraRadera
  3. I din blogg får du göra vad du vill så länge du inte kör med hets mot folkgrupp o annat olagligt. :)
    Ett riktigt gott nytt stickår till dig.

    SvaraRadera