fredag 29 april 2011

En sån dag!!!!!

Och en sån vecka!
 Jag har väl inte berättat att övra gångjärnet på bildörren brast. På chaufförs sidan förstås. Idag borde det komma nytt gångjärn. Skuttar elegant in i Punton från hjälpkarls sidan.Jag har fått lite långa blickar av omgivningen:) Och det här var ju kanske det lindrigaste som hänt under den gångna veckan!

Och tänk att bli hyper -super stressad av att inte göra någonting!

 Så var det igår när jag agerade taxi (onödigt att anmäla mig för jag tog inte betalt). For hemifrån 9.40 och var tillbaks 14.30. Då fick jag vänta medan tanten var till labben och röntgen mm. Och sedan till läkare...och sedan fick jag vänta en evighet i apoteket på hennes mediciner.

Under tiden hann jag ju göra en liten stadsrunda.

 Träffade min favorit svägerska i ljuvliga butiken Vanille Home.Där  köpte jag en liten plåttavla åt dottern.
Är den inte härlig!
 Själv har jag väggarna så fulla att det inte ryms nånting till.
Svägerskan bjöd på kaffe och semla! Och det var nog tur för annars hade jag hunnit bli folkilsken.

Väl hemkommen var det bara att rusa ut till ladugården.

Nu tycker jag att det måste vända till det bättre för det har varit botten napp tillräckligt länge!!!!

1 kommentar:

  1. Far i huset säger att mr J, vår bilmekaniker vän, fixar din bil på nolltid. Hämt hit den bara. Fast du kanske har egna killar som skruvar?
    Men jösses vad du har hunnit med. Själv var jag enbart på möte och ett rekordsnabbt varv i grannstaden igår. Och nu ska jag på bröllop och sedan flaska mjöden. :)

    SvaraRadera