lördag 18 juni 2011

Inte så illa!

Det blev så ljust och snyggt när lönnen kom bort! I samma veva blev en Terijoki pil nersågad, för den tog så stryk av lönnkvistarna som föll på den!

Nu kastar jag mordiska blickar på diverse andra träd som finns på backen. Tänk vad ljust det skulle bli om vi kapar ner lite fler... kanske det är tur att jag inte behärskar motorsågen så värst bra!

Lite smått att städa bort ännu!

Det svarta som syns är mylla, så det var inte en dag för tidigt att ta bort lönnen!


Nu blir det roligt att planera hur jag skall fixa området runt lekstugan. Där finns så snygga stenar:)




2 kommentarer:

  1. åhh du går i samma mordtankar som jag.. haha.. bara jag skulle behärska motorsågen så skulle hela raden av "skitträd" komma bort..har försökt att tala med mannen men han är så "trög" då jag ska ha gjort nått.Hoppas att de skulle blåsa ner mina träd oxå men de sitter nog där...men det blev bra detdär ..o så ska du se va fint de blir med mera blommor bland stenarna.. blir lite avis nu;( Ha en bra helg,,,

    SvaraRadera
  2. jisses man kan tro att det är en annan trädgård jämfört med den tidigare bilden.

    SvaraRadera