söndag 10 juli 2011

Dom är ju vackra...

...kardborrarna!

För något år sedan var det någon som efterlyste kardborrs plantor i Husis. Då borde man ha grävt upp alla och skickat till damen i fråga!

Men jag tog det nog som ett skämt, vem i herrans namn vill ha sånt otyg på backen.




Fast egentligen är dom ju nog dekorativa.

Så om det är någon som vill ha kan jag nog samla frön åt er:)

Vi försöker ta bort dom, för kalvarna får svansarna fulla med taggiga borrar.

Dom här får frodas fritt bredvid urinbrunnen.

3 kommentarer:

  1. Dom är faktiskt vackra, men nej, tack. Jag vill bara ha malvor och stockrosor. :)

    SvaraRadera
  2. Håller med Inge... Vackra, men nej tack... ;o) Och plöjer jag igenom ogräset så tror jag att jag kan hitta nåt liknande här....... Har råkat ut för bloggSTOPP, för jag har lyckats med att ta ENTERknappen ur bruk.:o(( Råkade spilla lite vatten på den... f-n oxå... sååå klumpigt... Och sen jag satte in ett nytt program (varför jag nu gjorde det förstår jag inte....) så kan jag inte "klicka" in blogginläggen utan måste trycka på enter.... Så det blir till att besöka datordoktorn i veckan.. Men så handikappad man känner sej utan den förbaskade knappen... *ler*

    SvaraRadera
  3. Oj oj,Tina! Vilken otur du har! Det är lite hemskt att märka hur beroende man blir av sin dator:)

    SvaraRadera