tisdag 26 juli 2011

Ledigheten slut...

...och grässkörden påbörjad! Våra 5 lediga dagar försvann med racer- fart.

Men jag hann med en hel del. Fick några akvareller klara och var tillsammans med  min syster och hjälpa dottern med lite städning inför flytten.

Och så städade vi bilen (på systerns förslag, hon tyckte väl att den var lite smutsig:) Och då var inte sandlagret i bilen så högt ännu att man fick in i sandalerna...

Och grillning nästan varje kväll. Plus en trevlig bastukväll med goda vänner. Så lite semester vore på sin plats efter såhär mycket aktiviteter!
En holme mitt i ån!!??!!
Ett märkligt fenomen som har visat sig några gånger! En liten holme som flyter omkring på ån. Den kan synas nån dag för att sedan försvinna igen. Tur att jag fattade att fota den för ingen har riktigt trott på mig. 
 



2 kommentarer:

  1. Jodå Tilda, det går att ringa med den... :o))

    Men vilken tid det tog innan jag kom på hur man gör det. *skrattar nu, inte då*
    Har haft den fastklistrad i handen det senaste dygnet och t.o.m klarar av att ta mej in på bloggar och söka fram Vikingarnas musik på you tube.... Jösses såna telefoner dom tillverkar nu för tiden.... ;o))

    Soneras kundtjänst har nog bråda dagar för jag kan inte vara den enda idioten som skaffat ett sånt här underverk. Det är inga korta telefonköer dom har... Tur att man har en väggtelefon oxå (tantvarning...???) så man inte behöver vara rädd för att akkun ska ta slut..

    Mysko med den där flytande holmen... ;o)

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att man har sådan fart även på semestern...men ändå så kopplar man ju av! Det är något helt annat än att vara på sitt jobb...eller vad tycker du? Man har skojsigt hela tiden...

    SvaraRadera