tisdag 18 oktober 2011

Lite tokigt...

..gick det allt idag!

Var på turné med en väninna. Först till ett köpcentrum för att få min söndriga Skype telefon utbytt. Dom tog emot den men hänvisade oss till följande köpcentrum som hade motsvarande telefon i lager.

Där fick vi telefonen och kunde äntligen fara till Ikea och shoppa, dricka kaffe och äta köttbullar förstås:)

Glada och nöjda puttrade vi hemåt många timmar senare!

Jag hade ju bråttom att få telefonen laddad och kopplad men det fattades batterier som nog borde ha varit i förpackningen. Ringde till affären och dom lovade posta åt mig följande dag. Men så granskade jag innehållet i lådan lite noggrannare och såg att det fattades en kabel och ett bältklips också. Ringde igen till affären och blev nu uppmanad att skicka tillbaks allt. Hade i misstag fått en returnerad telefon ...

Hur det nu kan vara möjligt kan man allt fråga sig! Men betjäningen var utmärkt, så man skall glädja sig för det.)

Så till sista slut blev det en tur till en grannes lager med gamla telefoner och kablar för att se om det finns nånting jag kan använda som hemtelefon tills förhoppningsvis NYA telefonen kommer...

Håh håh med alla manicker...

1 kommentar:

  1. Ja, hur klarade man sig förr utan alla manicker som krånglar? Så mycket tid man måtte fått över? :-)

    En sådan underbar bannerbild du har!!!

    SvaraRadera