måndag 30 januari 2012

Del 1 färdig!

Mina högtalare har genomgått en "Extreme Makeover".

Och nu känner jag mig ganska säker på att ingen av pojkarna far iväg med dom:)
Utgångsläget... svart och trist!


Det var till dom här jag slaktade min spetsgardin. 

Jag vet att jag har sett i någons blogg fixade högtalare, men kan inte för mitt liv komma ihåg var det var. Jag stjäl friskt andras utmärkta idéer:)

Målningen hann inte ens torka riktigt innan jag klämde fast framsidorna...det är ju bråttom för f...n...

9 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! Och du har nog rätt, ingen karl kommer att ta dem av dig :)

    SvaraRadera
  2. Så snygga, en riktig prydnad och en jättebra idé! Kul att du gillade färgerna i min påbörjade matta. Tänker att färgerna kanske är lite svårplacerade, men i bland måste man få leka lite i vävstolen!
    ha det bra/ Irené

    SvaraRadera
  3. Dom blev jätte fina! Fastnade för samma ide när jag såg de i tv på Strömsö när dom besökte en populär bloggare :)

    SvaraRadera
  4. Vad månne bloggaren hette??? Jag vet att jag har sett högtalarna i en blogg.

    SvaraRadera
  5. Ja kommer int ihåg vad bloggaren hette men har för mej att hon var från Sverige..

    SvaraRadera
  6. Oj,ja märkte att jag går in här för sällan när jag mitt i allt håka att du skrev nummer tre och jag int hade sett ettan alls. Dom blev fina,mycket kvinnliga. Och du får garanterat ha dom för dig själv.

    SvaraRadera
  7. Här är en link till Underbara Clara som jag sett den där din idé hos tidigare :)
    http://www.underbaraclaras.com/claras-hem-och-inredning/vad-som-hande-i-helgen/

    SvaraRadera