söndag 18 mars 2012

Extrem Makeover färdigt!

Fick sista kudden färdig idag! Och nu stickar jag inte flera...åtminstone på en tid. 6 flätstickade kuddar blev saldot. 1 gav jag bort och 1 flyttade till övre våningen. Vägde inte dom men det är nog stora garn mängder som minskat från lagret.
Orange skulle det nog vara:)

Men nu till Extrem Makeover slut resultatet...före och efter!

Har hållit på lite över en månad och skulle nog ha varit tidigare färdig om jag inte hade hamnat på villovägar ibland. Som när jag flyttade bort ett skåp från rummet och mitt i allt städade skåp i andra ändan av huset....men det blev ju lite Feng Shuiat över allt:)

I TV brukar dom klara av sånt här på några dagar, men dom är nog lite flera som jobbar då.

Tyvärr kom jag inte ihåg att fota innan sonen började tömma rummet...men det var nog lika kaotiskt om inte värre, före han plockade bort möbler och saker.






11 kommentarer:

  1. Jättefint!! H. Michis

    SvaraRadera
  2. Tänk vilken skillnad...

    jag kommer nog att komma på besök,
    om inte förr så vecka 17 finns jag i grannbyn ganska mycket.

    SvaraRadera
  3. Tänk va de ser litet ut åter när de är fyllt med möbler. Men fint blev de no.

    SvaraRadera
  4. Så skönt när man hamnar rätt till slut. Snyggt !!! Kuddarna är häftiga. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad det blev super snyggt, gillar verkligen soffan med kuddarna helt underbar.

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt när man hamnar rätt. Slutresultatet blev jättefint. Det blev jättebra med kuddarna. Tur att du hade garn till en till kudde.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jo, nog hade min väninna helt rätt! Ibland borde man direkt lyssna till goda råd:) Envisheten straffar sig! Men nu fick jag ju en fin kudde till en annan soffa på samma gång:)

    SvaraRadera
  8. Det vita som varit i ropet så länge nu är visst snyggt men nog behövs en del färgklickar också. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  9. Rummet blev nog jätte fint! Väntar bara på tillfället att få komma och se det i verkligheten :)

    SvaraRadera