fredag 30 mars 2012

Oj oj oj...

...snart måste vi förstora huset!

Fick idag en helt underbar tvättkommod!

Kruxet är bara det att jag har fullt med små skåp över allt... det måste nog vara en svårare släng av skåpberoende som jag lider av. Kan bara inte säga nej tack om nån bjuder ut nåt:)

Nu blir det att granska alla knutar för att hitta en bra plats åt den. Egentligen passar den där jag placerade den...men då ryms inte stolen som brukar vara där..

Som ni märker har jag svåra nötar att knäcka!

Är den inte söööt!!1
Och förstås måste den genomgå nåt slags omvandling. Men jag skall tänka på saken en tid först.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin kommod! Den måste du göra plats för!

    SvaraRadera
  2. De är så fina de där kommoderna. Jag har en nästintill likadan fast den är gräsligt målad så den står ute (under tak) som ett litet extraförråd.

    SvaraRadera