fredag 2 mars 2012

Sista etappen!

Och sedan skall jag städa!!!!!

Byrån är på god väg att bli färdig. Nu måste jag bara vänta att målningen torkar före sista skedet.

Märkte att jag absolut behöver en pall att ha fötterna på när jag sitter i soffan. Var till bodan efter en urgammal måååånga gånger målad pall. Mycket grovt tillyxad men stabil. Tänkte först att jag måste måla benen på den...men när jag skrapade bort all lös färg blev dom ganska skojiga att se ut. Dom får nog bli som dom är.

Skall stifta lite stoppning på den och dra ett tyg utanpå.

Och nu blir det matlagning. Att det kan störa att man alla dagar måste hålla på med sånt:)

Full kaos!

En lampskärm blev också målad:)

Ett litet bord har också fått en omgång med penseln!

Det har nog inte varit nån finsnickare i farten!

3 kommentarer:

  1. Pallen minns jag men jag kom ihåg att den sku vara röd. Åldern,åldern. Väntar med spänning på bilder av färdiga rummet.

    SvaraRadera
  2. Nog var pallen röd i något skede. Det fanns myky färger:)

    SvaraRadera
  3. Har du märkt att du har målat duken också ;)

    SvaraRadera