tisdag 24 april 2012

Glad Påsk:)

Vadå försent??!! Men när mina påskblommor först nu har börjat blomma!!!


Egentligen vill jag nog bara skryta med att jag har städat lusthuset och skurat balkongen:) 

Lusthuset blev ostädat ifjol pga. många orsaker...det hände lite för mycket hela våren..och resten av året!

Fina vimplar som jag fick ifjol av Monica

En liten soffa att ha "skräp" i. Skall måla den nån solig dag:)

Hittade en rostig målburk som får vara papperskorg. Sopborsten är målad av min syster.

Gammalt fynd från Robin Hood

En mini trädgårds staty:) Fått den av en god vän. Och hustomten sover sött.

Scablonmålade tak elementen innan huset monterades ihop.

Smidesjärns lampan gjord av en bekant.

I väntan på värmen...



2 kommentarer:

  1. Vad roligt med bilder av lusthuset. Min favorit är nog schablonmålade taket!

    SvaraRadera
  2. Ett sånt fint lusthus. Sen vi flyttade i somras så är det nog vårt lusthus jag saknar mest.

    SvaraRadera