torsdag 3 maj 2012

Krakel spektakel!!!!

Är i full gång med röjandet! Och det är nog nästan blod svett och tårar som gäller. Bevars att endel har slappat till över vintern.

Jag orkar knappt köra en tank och så är jag helt färdig:) Men nu börjar resultatet synas när jag får rent allt ut till åkern, fast jag högst antagligt lämnar för mycket kvar enligt gubben.

Nå, det går ju att glesa ut en annan gång vid behov. Det området jag håller på med växer det bara skräp på. Det borde ha röjts för länge sedan, men bättre sent än aldrig.

Här skall röjas ännu, men åkern syns redan:)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en härlig fredag!
    Hittade dej på bondmorn.nu!
    Jag bor också i Finland o är en bondfru:)
    Nu för tillfället sjuksriven

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej arbetsmyra :)
    det finns hos mej något åt dej...

    SvaraRadera