fredag 7 september 2012

Det skall bli tovning snart!

Fick för en tid sedan en beställning på tovad väggbonad! En granne såg min "Stenålder"och blev förtjust i den!

Idag har jag äntligen kommit så långt att jag har beställt  ull i färger som fattas.

Har lite smått börjat förbereda arbetet men nu måste jag städa:( vi hade just sotaren så golven skall torkas innan jag får mattorna på...vill inte!!!!


Nu blir det att knåda och rulla så att tallsåpan strittar!

Motivet har jag ganska klart men det kan ändras medan man håller på.

5 kommentarer:

  1. Nää...men jag provar på allt,med varierande resultat:)

    SvaraRadera
  2. Man får inte ljuga på bloggen...
    Jo hon kan allt!!!!

    SvaraRadera
  3. Håller med Monica: Tilda kan allt!

    SvaraRadera
  4. Tovad väggbonad låter intressant. Väntar med spänning på resultatet. Och jo, du verkar kunna allt!

    SvaraRadera