söndag 23 september 2012

Fel diagnos!

Måste nog finslipa mina läkartalanger lite ännu!

Det var nog inte bihåleinflammation ,för i morse snöt jag ut lillahjärnan och strax kändes det bättre:) Det är nog den som har pressat på i skallen på mig.

Förstås är alla väldigt intresserade av hur jag snorar och hostar.

Men jag tvättar ju faktiskt fönster och mjölkar kuddor mellan varven. Härtills har jag tvättat 12 fönster...har bestämt mig för att ALLA fönster skall tvättas i höst. Det brukar inte ske allt för ofta!

Det som tar tid är allt ordnande, för jag håller mig inte bara till fönstren utan hela rummet skall få sig en rejäl genomgång. Kanske det är julstädning...då skulle jag för en gångs skull vara ute i god tid:)

6 kommentarer:

  1. Aj vad skönt, kanske du inte behöver besöka en RIKTIG doktor nu då....

    Är liksom liiite avundsjuk
    för mina fönster är bara tvättade utifrån... för det är sååå mycket lättare därifrån.
    Sidu lättjan är också en guds gåva!
    Det kunde du hälsa mitt gu'barn Justså :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jösses vilken fart på julstädandet som du har fått.
    Du har en utmärkelse att hämta i min blogg:
    http://nallepuh.blogspot.fi/2012/09/en-utmarkelse.html
    Ha en riktigt skön söndag!

    SvaraRadera
  3. Va kul att du ville va med i min tävling!,, oj jisses om du snöt ut lillhjärnan.. då blir du lite "yr" då du ska sticka..för lillhjärnan kordinerar det vi gör..eller va de nu heter...Du va flitig med fönstertvättase.. oj om jag skulle komma till skott å...brukar bli så här oxå att inte alla fönster hinner bli tvättade innan frosten kommer.Men kanske jag skulle få tvättat nått för denhär veckan som kommer har vi avbytare..så skönt..har inte haft semester på hela sommaren..Ha en skön söndag.

    SvaraRadera
  4. Nu är ja no lite avundsjuk. Hade tänkt tvätta fönster ida men si som de regnar och då går de ju int;)) Latmasken har slagit rot i ryggen min så få si när de blir någo gjort.

    SvaraRadera
  5. Men, men, du julstäda ju redan i januari...

    SvaraRadera
  6. Nämen, hur hade jag kunnat glömma att jag julstäda i januari...nu blir det ju två gånger i år. Kanske det inte gör någo....

    SvaraRadera