lördag 22 september 2012

Nu beslöt jag mig!!!!

Jag skall ställa till med en utlottning för att tacka alla trogna läsare.

Det värmer en gammal bondmooras hjärta att läsa alla vänliga kommentarer och ibland blir man rentav rörd av dom fina orden!

Bloggen fyllde ju 2 år den 16.09 men tiden rusar så snabbt iväg att jag inte hann fira då.

Nu dras jag med en eländig förkylning, har själv ställt diagnosen luftrörskatarr och bihåleinflammation. Det blir spännande att se om läkaren tycker lika. För om det inte känns bättre i måndag måste jag nog göra ett läkarbesök.

Och då tänkte jag skaffa hem fina vinster om jag nu ändå är på vift. 3 stycken!

Så nu får ni snällt vänta nån dag ännu:)

2 kommentarer:

  1. då väntar vi med spänning..o medan vi väntar kan du ju komma med i min tävling..hihi

    SvaraRadera