onsdag 19 september 2012

Vetenskapligt experiment....

...påbörjades igår!

Skall testa om det stämmer att man börjar må bättre bara man röjer bort onödigt bråte som dräller omkring.

Och att bara fönstren är rena får hemmet bättre energiflöde.

Härtills är bara ett rum städat och två fönster tvättade...återstår bara knappt 20 fönster och rummen ids jag inte räkna ens.

Kanske bäst att lämna nåt fönster otvättat. Det kan ju vara farligt med för mycket energi som fladdrar omkring i huset.

Om resultatet av mitt experiment inte utfaller väl skall jag aldrig mera tvätta fönster:)

Så ni skall inte undra om det blir lite tyst i bloggen...det är bara så att jag har bråttom att Feng Shuia :)

1 kommentar:

  1. Ibland tänker jag att det vore smidigt att gå i kloster och bara ha en liten cell med några få grejor i...
    Tycker att jag städar och röjer mest hela tiden och ändå är det aldrig en prydligt för att inte nämna feng shui!

    SvaraRadera