lördag 13 oktober 2012

En onödig dag...

...går mot sitt slut!

Allt vad jag har försökt mig på har misslyckats!

Skulle beställa ersättande öronmärken åt en kossa som tappat ena märket...beställde fel märke. Skulle rätta till saken men lyckades rådda till det.
 Måste vänta till måndagen innan jag kan kontakta vår kontrollassistent. Så får hon reda ut saken:)

Skulle skanna in några papper som skall skickas vidare...man kan faktiskt misslyckas med det också.
Kopierade pappren istället, så dom får fara snigelvägen istället.

Skulle beställa varor från mejeriet, det gick inte...men nu var felet hos dom. Men det blev ändå ogjort.

Och till råga på allt skall jag provmjölka i kväll...men dagen är ju ändå förstörd så det må nu gå!

3 kommentarer:

  1. Nu har jag äntligen läst igenom din härliga blogg!
    Kommer att följa dig och den med glädje.
    Ha en fortsatt skön helg!!!

    SvaraRadera
  2. TACK! Din kommentar räddade min eländiga dag:) Just sådan uppmuntran får mig att vilja fortsätta blogga! Kram Tilda!

    SvaraRadera
  3. usch. ibland har man bara såna dar då ALLT verkar gå fel. det bästa man kan göra då e glömma alla måsten (om man kan)o sätta sej i soffan med en kopp kaffe (ur en söt kopp/mugg) o bläddra i en tidning :)

    missa inte min tävling!

    SvaraRadera