torsdag 27 december 2012

Änglamakerskan!

Det är jag det...eller rättare sagt..skall bli!

I nån deckare som jag har läst hade det ordet en lite kusligare betydelse!

I mitt fall betyder det att jag skall börja tova änglar på löpande band. Fick idag en beställning på 2-3 änglatavlor. Och så ämnar jag laga nån extra!

För nu har jag igen ställt till det för mig:)

Jag har lovat att hålla utställning i vårt bibliotek i februari med tovade saker, och kanske nåt annat också.

 Var redan beredd att dra mig ur men så var det omnämnt i lokala tidningen. Så nu skall det bli av ändå.

Utställningen skall heta "Krakar och ull, Risuja ja villaa" och finnas i biblioteket hela februari.

Lite tokig är man ju nog...fast det har ni ju förstås inte märkt..hoppas jag:)


Så det har hunnit vara städigt några dagar innan jag igen börjar damma omkring ulltottar!

7 kommentarer:

  1. Grattis!! Du fixar det galant... ;o))

    Själv ska jag förbereda mej för att jobba lite, även om det känns att jag inte hunnit vara hemma nåt...

    Önskar dej Gott Nytt År nu, ifall jag inte hinner titta in här på några dagar.

    SvaraRadera
  2. Int' är det så farligt..
    du är så där passligt "tokåger"
    Tur att de fanns omnämnt i tidningen så att du inte täcks backa ur :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till vi får bilder hoppas jag

    SvaraRadera
  4. Det låter skojigt. Lycka till!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  5. lycka till!!Du får visa bilder sen!

    SvaraRadera
  6. Ojdå, mycket på en gång! Men det är ju roligt när det händer lite! Lycka till med allting!

    SvaraRadera
  7. Härligt! Ser framemot den utställningen. Kom ihåg att tipsa ÖN! :)

    SvaraRadera