tisdag 1 januari 2013

Blogg sammandrag 2012!

Alla  tycks göra nån slags resumé om det gångna året!

Min blir kort och kraftig!

2012 gjorde jag 236 inlägg i bloggen.
Jag läste 48 böcker
30 FO, alltså färdiga objekt. Det har varit stickat och sytt och tovat mm.

Hur många gånger jag har mjölkat eller gjort andra rutinsysslor orkar jag inte ens räkna.

Och förövrigt regnade eller snöade fjolåret bort. Solskensdagarna var lätt räknade...

Så möjligheterna finns ju att 2013 skall bli bättre. Åtminstone kan man ju hoppas:)

3 kommentarer:

  1. :-D
    Fördömligt kort sammandrag med en fin förhoppning mot slutet som man lätt kan instämma i; ett soligare 2013 önskas!

    SvaraRadera
  2. Hahaa, det var fint och humoristiskt sammanfattat.
    Lite mindre snö och regn önskar också jag för 2013!

    SvaraRadera
  3. Åh! Duktigt gjort. Jag har enbart läst 24 böcker. Suck!
    Och ska inte ens nämna några FO:s. Har också tappat räkningen på dem. Gav bort så mycket an efter att...

    SvaraRadera