söndag 6 januari 2013

En liten episod!

Son A kom härom dagen till mig och stod och såg finurlig ut. Ett snett leende lekte på läpparna.

- Hördu moore...jag trodde nog att jag aldrig sku fråga dethär...men får jag låna dina byxor?

-Jo såklart att du får låna dom! Ta nu stövlarna också! Och så kan du ju säga åt dina kompisar att du brukar låna moores kläder:)


Nå, ni har välan gissat att det är mina skogskläder som det gäller! Tänk att vi kan använda samma byxor!

Han är en stilig..och slank 27 årig ung man....och jag är en lagom trultig 50 + bondmoora:)

3 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar inne hos dej... Ja det med byxor får mej att komma ihåg då min man i misstag tagit mina svarta farkkubyxor... Undrade vart de kunnat ta vägen.. Då han kommer hem från jobbet så ser jag att han har mina byxor med bling bling på fickan.. Skrattar ännu åt det... Tänk vad kontorstanterna måste ha undrat..
    kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Jo du där ser man int är du något trulssig alls.

    Har en känsla av att han kommer att få höra om när han låna mammas byxor läääänge... det har han syskon till ;)

    SvaraRadera
  3. Kan riktit se det framför mej när han står och ber om dina byxor! Sitter här och skrattar för mej själv :D

    SvaraRadera