torsdag 24 januari 2013

Tovnings potpurri!

Nu är dom alla färdiga med "ram" och allt!

Så nu kan jag börja städa upp efter mig....bevars vad det råddar när man håller på med sånt!






Ikväll blir det spännande när kunden som beställde änglar kommer och se på alstren! Jag har nog två egna favoriter så det blir intressant att se vad hon fastnar för!

 Och snart blir det utställning i biblioteket. Och det blir först spännande:)





Nu har två änglar flyttat!Kunden valde dom som jag trodde att hon skulle ta, nämnligen den rosa och den sittande. Så jag fick bli med Ärkeängeln och sjusovaren:) Precis så som jag önskade!


2 kommentarer:

  1. Underbara änglar! Jag blev förälskad i mössan som du fått för alla dina mönster jag skulle gärna vilja ha mönstret tror du att hon vill byta mönster mot garn. Fråga henne så skulle jag bli glad lika glad som jag blir av att läsa din blogg.

    SvaraRadera
  2. Helt underbara dina änglatavlor!!

    SvaraRadera