onsdag 20 februari 2013

Utlottning av handarbetskorg!!!!!

Tack, Annika för tipset med en utlottning!

Beslöt att ordna en sådan....bara för att det är roligt:)

Reglerna är enkla. Man får en lott oberoende om man är följare, länkar till sin blogg eller annars försöker hitta på nåt knep för att vinna:)

Vinnaren får välja i vilken huvudfärg korgen skall vara.Så syr jag enligt det. Man kan ju skriva sin favorit färg direkt när man deltar!

Tävlingen pågår till 24.03-13.

Lycka till!

Korgarna på fotot lottas inte ut utan det blir en nytillverkad....och jag hoppas att jag hinner få en tombytta till dess:)

OBS! Bara en har chans att vinna!

56 kommentarer:

  1. så snygga korgar, och jag är gärna med i utlottningen och hoppas på vinst...MVH Turid Siegerstam

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med jag läser din blogg varje dag.

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med och vinna.

    SvaraRadera
  4. Jag såg ditt inlägg om utlottning på online stickcafé och blev väldigt sugen på att försöka vinna en korg.
    Ska se om jag lyckas dela inlägget på facebook.

    SvaraRadera
  5. färgen e bra sa målarn men ja tycker om lila,,brukar va in o se på dina tilltag,,,

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med i lotteriet! Lite ordning och reda skulle faktiskt inte skada alls!
    Men jag länkar, jag , så fler får chansen att vinna korg och läsa din trevlig blogg!

    SvaraRadera
  7. Hej! Vill jätte gärna vinna en(grön) korg , hoppas på lite tur nu. Tack för att du ger oss andra chansen att kunna vinna något så vackert och praktiskt. mvh Susann Brandl
    mamzilurven@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. WOW....en sådan skulle passa hos mej.Nu hoppas jag på Fru Fortuna.Brukar kika in hos dej men är dålig på att lämna spår.

    SvaraRadera
  9. Carita vill oxå vinna en sån blå.....

    SvaraRadera
  10. oh gud så fina, skulle passa mina alster perfekt. Gillar gillar och gillar.

    SvaraRadera
  11. Vilka söta korgar. En lila sådan hade jag inte haft något emot att vinna :-)

    SvaraRadera
  12. ohhhh!!! måste testa min lycka :) apelsinfärg o galenråsa (som den i mitten typ) är min högsta önskan!
    kraMyz

    SvaraRadera
  13. Ja tack =) Vill gärna vinna en sån! Följer dej ändå både här å där ;-)

    SvaraRadera
  14. Jätteläckra korgar!! Röd,orange och rosa är alltid okej!!

    ujjan@live.se

    SvaraRadera
  15. Oj jag vill oxå delta i utlottningen! Gillar färgerna på den mittersta, men gult är inte heller aldrig fel :)

    SvaraRadera
  16. Så bra att du lyssnade på Annika. Visst vill man ha en sådan handarbetskorg. Jag älskar blått, fast egentligen kvittar färgen.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill vara med o delta i ytlottningen, färgen kommer jag o väljer sen.

    SvaraRadera
  18. Det var då fina kassar!! Beundrar din kreativitet! hälsar Anne

    SvaraRadera
  19. Nåjaa...
    färgen skall vara i rött.. på min korg (s)om jag vinner !!
    Mamma skall få den, om hon kanske skulle börja virka då...

    SvaraRadera
  20. Men så fin och användbar!!!!!
    Vill naturligtvis vara med i din utlottning.
    Hoppas på tur nu då!
    //BiZen

    SvaraRadera
  21. Förstås vill jag vara med och vinna en sådan där fenomenal korg. Och du vet ju att mitt hjärta klappar för rosa toner.
    Jag kommer att länka trots att du inte kräver det, men det får vara till i morgon. Nu är det redan mitt i natten så...

    Besökte din utställning i måndags. Den är jättefin. Du är så kreativ att det är en fröjd!

    SvaraRadera
  22. Jättefina korgar skulle gärna ha .Rosa-orange-rött.länkar

    SvaraRadera
  23. Upptäckte din blogg just nu och vill gärna vara med i utlottningen...Kommer kika in till dig då och då..Ha en underbar dag... Carina

    SvaraRadera
  24. Oj vilka fina! En sån skulle jag vilja vinna, och jag tycker att det borde bli fantastiskt fint i orange!

    SvaraRadera
  25. Hej! Jag vill nog vara med o se om jag har tur. Grönt e aldrig fel... fast en korg kan ha vilken färg som helst.
    Maj-Britt

    SvaraRadera
  26. Hej! Nu hoppas jag på tur i ditt lotteri. Färgen är inte så viktig, men jag gillar blått och lila.
    Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  27. Mina garner behöver ordning och reda ;o)) Så självklart vill jag vara med och pröva lyckan!

    Den rosa/röd/oranga skulle passa fint i mitt vardagsrum.

    SvaraRadera
  28. Hej, Jag vill gärna vara med i utlottningen av en handarbetskorg, så sku jag få ordning på mina stickningar!
    Blå/lila kunde vara trevlig färg, emn ingen skillnad.
    Hälsn. monica
    (mailto:monica.hollsten@gmail.com)

    SvaraRadera
  29. Vilken underbar vinst och klart jag tar en lott, svart,vit, grå, rosa är mina favoritfärger

    SvaraRadera
  30. Vad fina. Är med i utlottningen. Gillar ju vitt men brunt eller blått är oxå fint. SKule verkligen behöva en korg till mina nystan.

    SvaraRadera
  31. Så klart att jag är med och hoppas på tur. En lila skulle bli perfekt.

    SvaraRadera
  32. Jag vill också delta i utlottning av din fina handarbetskorg,orange och svart hade varit fint.
    Jag hittade din blogg precis kommer att läggas till favoriterna.
    kerstin.friberg@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag vill vara med i utlottningen. En grön korg skulle passa som handarbetskorg i mitt lusthus.

    SvaraRadera
  34. Eftersom mina stickningar alltid ligger överallt vill jag gärna vinna något snyggt att stoppa dem i...blått skulle göra sig utmärkt både hemma och på resan :-)

    SvaraRadera
  35. Vill också gärna vara med på utlottningen för de är väldigt fina dina korgar och praktiska.
    Läser ofta din och andras bloggar för de är så intressanta.
    inga.r@telia.com

    SvaraRadera
  36. en snygg korg vill jag gärna vinna från dig att ha mitt sticke i, helt underbart fina var de.

    SvaraRadera
  37. Oj va super snygga korgar, hoppas att jag har tur i utlottningen .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Vill gärna vinna mig en korg:-) men färgen blev svår...blå, grå, lila eller röd? Kan inte välja så det får bli det de blir.// Linnea

    SvaraRadera
  39. Jag vill gärna vara med och tävla.
    En så fin väska i rött eller grönt skulle passa in perfekt hos mig. ;)

    SvaraRadera
  40. Tuffa en blå skulle passa mig.
    Ylva Schlüter

    SvaraRadera
  41. marie hultberg lundell26 februari 2013 kl. 18:29

    Jag vill gärna försöka vinna.

    SvaraRadera
  42. Vilken fantastisk ide'
    en i röda toner
    passar i mitt lilla "ide" <3

    Ingrid Arobo

    SvaraRadera
  43. Åh en sån vill jag vinna och jag älskar lila i alla dess toner

    SvaraRadera
  44. Hej Vill gärna vara med i ditt lotteri, Hoppas på vinst.
    Jättesnygga Färgen är inte så viktig men lite lila och
    turkos tycker jag är snyggt. Länkar så flera kan delta.
    Hälsn Caisa

    SvaraRadera
  45. Oavsett färg så blir en sån korg en härlig färgklick till vårens första picnic.
    Ser även ut att passa till Systembolagsshopping. Ja, annan shopping med för den delen. För oss som inte stickar och behöver hålla ordning på stickning och garner.

    SvaraRadera
  46. Skulle jätte gärna vilja vara med i lottningen, gillar färgerna rosa och lila. Gillar din blogg och det ger inspiration.

    SvaraRadera
  47. Vilken tur att jag snubblade över din blogg. Jag är gärna med och tävlar om fina korgen.

    SvaraRadera
  48. hej jag vill också vara med kram maria

    SvaraRadera
  49. oj tänkte missa dethär.. jag vill gärna ha en handarbets korg-... och grön/blå skulle sitta fint...jag länkar oxå, ha en bra dag!

    SvaraRadera
  50. Ingen vill väl missa en så snygg stickkorg alla har härliga färger. Så jag skulle bli glad för vilken som. Jag länkar så klart. Ha en underbar morgondag kram Beijan

    SvaraRadera
  51. Så flotte handarbeidskorger! Jeg vil gjerne være med i utlodningen, og skulle jeg være den heldige, ville jeg like noe i fargene blå og grønn. Legger deg i blogglista mi, du har mye fint jeg vil følge med på!

    SvaraRadera
  52. Åh jag tycker de är så snygga, såg den du gjorde först och tyckte den var så fräck. Hoppas jag vinner. Min älsklingsfärg är mossgrönt

    SvaraRadera
  53. Hej

    Jag vill gärna delta i utlottningen av den fina vinsten.

    Hälsar Carina
    carina.engdahl@bredband.net

    SvaraRadera
  54. Vilka underbara handarbetsväskor.
    Är medveten om att jag missat utlottningen, men säljer du korgarna?

    SvaraRadera
  55. Nja, jag har lekt med tanken att kanske göra lite korgar i lager och ev.sälja på sommartorg o.dyl. Tror nog att det skulle finnas intresse. För tillfället lider jag brist på tombyttor:)

    SvaraRadera