torsdag 4 april 2013

Nåja...nu har jag fått korgen!!!!

Och det med besked!

Fast kanske det uttrycket inte riktigt passar i dethär sammanhanget:)

Många års vackra juluppsättnings korgar o.dyl, som jag bara inte kan slänga! Nu är dom ordentligt på plats i bodan....så kan den som behöver en korg gå dit och rota.

Härtills har dom sparats i källaren...i en salig röra!




Och alla glasburkar är ordentligt uppradade på hyllan. Dom har också varit lite här och där. Jag iddes inte tvätta dom, dom blir ändå dammiga på nytt. Men nu har man överblick på vad som finns.

5 kommentarer:

  1. När jag ser vad du åstadkommit så känner jag ett tvång att ta itu med gamla pannrummet nästa ledighet.....

    Även om jag bara skulle vilja sätta mej ner och börja på mormorsrutorna till filten Bb vill ha.... ;o)

    SvaraRadera
  2. det där känner man igen, jag sparar också allt möjligt. Men tänk vad lycklig man blir när det man vill ha redan finns hemma.

    SvaraRadera
  3. Jo vad felas vi kvinns när det kommer till julkorgar...
    Varför i helgoland skall dom alla sparas.
    Eller... jag vet nog vilken är min förklaring.
    -I nästa år skall jag göra juluppsättningar själv och dela ut till vänner.
    Så tusan heller, jag får ju inte ens julkorten skrivna.

    SvaraRadera
  4. Kjekt å ha orden i sakene! Jeg samler også på alle kurver, men bruker jeg dem flere ganger????? Det kommer jo nye hele tida.......!

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra korgar jag är en korgnarkoman jag älskar korgar synd att vi inte bor nära annars skulle jag gööra ett lite besök hos dig. Kram maria

    SvaraRadera