söndag 21 april 2013

Skönhets tips!!!!

Nu skall jag avslöja hemligheten med mina rosiga kinder och mitt glansiga hår. Ja, helt enkelt varför jag ser ut som en 25-åring!

KOSKIT!

Och snäppet effektivare är kalvskit som har fått dra sig hela vintern.Och dessutom är lite utspädd med mjölk och halm!

Ett bra sätt att applicera varan i ansiktet och håret är att spruta med  högtryckssprutan på kalvboxen...förstås med full effekt...i motvind.

 Då får man en jämn dusch på sig. Som man sedan kan gnida in i kinderna med ett hushållspapper nu och då.

Resultatet är strålande:) Enda nackdelen är kanske lukten...men den blir man van vid!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha.... Rubriken fick mej att reagera blixtsnabbt ;o))

    Men vid närmare genomläsning låter jag nog den kuren vara. Det får räcka med den "urea" som jag får i mej genom dom cremer som jag använder...

    Titta in här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Urea
    Det finns i glass och tuggummi oxå... Yäk, eller namnam...?

    SvaraRadera