måndag 6 maj 2013

Äntligen!

Jag vet inte vart tiden far...hinner inte med nånting alls, känns det som!

Men igår blev det premiär-dopp i träsket!  Och lite pirrigt kändes det nog eftersom jag inte har simmat sedan hösten.

 Jag undrar vart den flitiga vinterbadaren har försvunnit. Dom första åren jag höll på med sånt siktade jag in mig på varenda vattenpöl som var isfri. Har simmat i snöstorm och 20 graders köld. Och hackat hål på isen för att komma i.

Kanske det är ett tecken på att jag börjar bli gammal...eller helt enkelt lat:)

Plums i plurret!

3 kommentarer:

  1. Jag vet vart min tid far... Den far till arbetet. Men vart den tar vägen när jag är ledig vet jag inte ;o)

    Vinterbadare har jag alltid beundrat!

    SvaraRadera
  2. Det får nog gå en tid förrän jag doppar mina tår i plurret.
    Bussiga dej!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Isbading! Minst 18-20 plussgrader før jeg bader! Men jeg beundrer de som gjør det!

    SvaraRadera