söndag 21 juli 2013

Finaste gråboet i stan!

Sån finns i blombänken mellan malvorna!

Nog har jag ju sett den men jag har ju gått in för den linjen att trädgården får sköta sig själv:)

Men kära släkten förstår inte alltid att vara finkänsliga . "O" kommenterade gråboet...men jag misstänker att det bara var pur avundsjuka. Jag kan garantera att dom inte har så ståtliga gråbon i sin trädgård!

Det börjar märkas att bondmooran har varit på vift en längre tid. Gubben beklagade sig över sina trasiga arbetsbyxor. Helst skulle jag ha struntat i dom...men det lyckas ju inte med att säga att jag inte ens vet vem dendär gubben med dom trasiga byxorna är....

Så jag har varit duktig och lappat dom idag. Och det tog 15 minuter. Hmmm...varför har ingen gjort det tidigare??!!
Den är PRÄKTIG!

1 kommentar:

  1. Det är härligt när trädgården får sköta sej själv.... :o)))
    Hos mej finns det ena präktiga ogräset efter det andra. Får ta itu med dom när jag pensioneras...
    Och en del av dom är så fina att dom kanske får stå kvar....

    SvaraRadera