fredag 23 augusti 2013

Jag blir riktigt rörd....

...när vi har så fina rör:)



Medan vi kalasade med gubben var pojkarna flitiga. Den ena petade in filt på alla stenar i tambursgolvet och den andra sågade till vindskivor som skall till samma golv.

Ikväll är det tänkt att få på golvet, dock tillfälligt. Det skall blåsas ull dit ännu, men skivorna blir fästa med nån enda skruv. Det blir betydligt enklare att gå om det finns ett golv:)

Ingen fukt tillåtes här inte!
Jag har gjort allt möjligt smått plock idag....krattat bort spånor, kvistat bort lite "krakar",sågat bort några buskar. Ingenting som direkt märks men som ändå nån gång skall göras. Så tillät jag mig att börja putsa bergsknallarna från ogräs! Det är ju VIKTIGT:)



Det finns massor med dom här växterna...vad månne det är!!??


Här lämnar jag kvar av dom.

Nu får mossor och fetknoppar frodas istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar