torsdag 1 augusti 2013

Kvällens godnatt saga:)

Det var en gång ett litet hus...först rev dom bort allt som gick att få loss....och sedan grävde dom ner det som fanns kvar:)

Snipp snapp snut, så var sagan slut!

Jag tror att folk i bygden snart tror att det är så vi håller på att göra med vårt Hus!

Men det finns nog en klar plan hur det skall bli...fastän det idag blev en stor grop till!

Orsaken till att jag skriver en saga är att jag idag fick veta att min blogg läses som kvällslektyr av R...och jag passar på att be om ursäkt om inlägget ibland kommer efter sängdags.

 Jag skall skärpa mig!

Nu måste jag bara akta mig så jag inte stör nattsömnen med skrämmande historier t.ex att såsen har blivit vidbränd eller att jag har tappat en maska i stickningen:)

Det var super effektiva C som avslöjade dig R:)

 Tillbaka till C....jag hann knappt innanför dörren till arbetet innan hon drog iväg mig till lagret! Lite lådor skulle flyttas. Tillbaka till ordergivning. Jo, jag skall till smältost...nää rivost...nää skivostavdelningen! Nog förstår ni väl att min arbetsprestation inte var på topp idag.

Hjärnan hann aldrig registrera omändringarna:)


Igen en grop....med rör och sladdar i

Parkeringen blev utjämnad. I tiden har där varit nåt hus med stensockel



Kvällens projekt
 I kväll var temat " tråtta styrox i säcken". Men det tog inte så lång stund att göra det... så jag har slöat resten av kvällen. En sällsynt sysselsättning denna sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar