lördag 3 augusti 2013

MÄSTAREN har uttalat sig!!!!

Aj, ni undrar vem som är mästaren! Jo, hädanefter kommer jag att kalla byggarsonen så!

Efter gårdagens uttalanden om terrass förstoringen vid stockbastun mm. blev jag så imponerad att jag tycker han är värd den benämningen. Jag ämnar inte gå närmare in på hans fina plan ännu. Men så mycket kan jag säga att det kommer att bli OTROLIGT bra:)

Och förberedande arbetet skall göras när grävmaskinen kommer för att täcka alla diken. Byggandet blir till ett annat år.

Idag har jag sågat bort granarna framför stockbastun, för dom måste bort före grävmaskinen kommer. Nu återstår det eländiga ris-släpandet. Men sånt kan man göra på en söndag också.

Att starta motorsågen en söndag morgon i grannskapet av kyrkan passar sig kanske inte så bra. Vi försöker vårt bästa att inte förarga grannarna innan vi ens har hunnit flytta in:)

Se så snyggt det blir

Granarna skall bort!!!


Titta en bastu!

1 kommentar:

  1. De blir bara intressantare. Av din mästare kan man vänta vilka fiffiga förslag som helst

    SvaraRadera