tisdag 17 september 2013

Jag ber om ursäkt...

...för tråkiga inlägg! Alltså, hur spännande är det att se högar med mylla bredvid olika stenar!!??

Men jag kom till den slutsatsen att allt som jag planterar måste dokumenteras och fotas.För, fastän jag har ett helt FENOMENALT BRA minne, kan man ju aldrig vara för säker. Dit är långt ännu till nästa vår när allt börjar växa igen.

Idag har det varit rosor som bytt plats. Små ljusröda och min enda gula ros. Massor med brunnen koskit skall dom få gotta sig i:)

Tänk så bra jag har det! Just som jag tänkte att det skulle behövas stenar för att hålla jorden på plats, märkte jag att jag stod på några stenar som lite stack upp ur jorden.

Den gula rosen är här!

Det fanns från tidigare midsommar rosor här, inklämda på en smal kant. Ny mylla åt dom också

Den gula blev granne till dom!

Här blev det dom ljusröda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar