måndag 16 september 2013

Man får gratulera!!!!

Idag fyller min blogg 3 år!

Födelsedagen firas inte, för Bondmooran står på huvudet i blombänkarna:)

Fick av en bekant höra att det enda man ser av mig nuförtiden är baken....när man än kör förbi Huset ser man Tildas breda bak när hon bökar i jorden!

Men om man vill delta i en utlottning kan jag varmt rekommendera bloggen Tant vit och beige, där kan man vinna en bok! För den bloggen fyller också 3 år.

Sedan när mitt liv lugnar ner sig skall jag hålla en utlottning av nånting skoj!


5 kommentarer:

  1. Gratulis till dej också :)
    Passar bra med kimppabileet, medan du håller rumppan i vädret.

    SvaraRadera
  2. Dom åren har gått snabbt, grattis.

    SvaraRadera
  3. Varmaste grattisar till Bondmooran!
    Vi tackar för de fiiina & underhållande godnattsagorna!!!

    SvaraRadera