tisdag 24 september 2013

Världens bästaste avbytare!!!

Det har vi haft! Tänk så snäll hon är, hon hämtade gåva åt oss idag.....för dom gångna åren!

En söt kossa,likör och en blomma. Endel kan då bara vara  för härliga!!!!

Om vi mot förmodan börjar glömma kossorna nån dag....

Sådant värmer...nästan lika mycket som brasan jag hade idag:)

Passade på att leka pyroman när jag var ensam vid Huset...gubben skulle säkert ha förbjudit mig om han hade varit med!

Jag brände upp delar av tuppen som ramlade av i flyttnings skedet...och så hittade jag på att riva upp lite spireor som växte inne i den fina rhododendron busken och kasta dom i brasan. Men det började ryka så förfärligt av spireorna, så jag måste nog ta det i etapper.

Det sista av tuppen.

Rhododendron UTAN spireor

Baksidan, som är tömd från buskar. det var helt fullt innan

Hög som väntar på elden!
Det är nästan komiskt hur allt slutar fungera i föuse! Nu var det klockans tur att dö. Gubben satte nytt batteri i den...men ingen reaktion. Så nu vet vi ju inte om vi skall ha bråttom när vi inte vet vad klockan är:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar