tisdag 8 oktober 2013

Manda och Tilda på utfärd!

Guppa-bilen tömd och nosen mot stan!

Hela bilen full med GOLV och nosen hemåt!

Sånt gjorde vi idag....men jag visar inte hurdant golv det blir. Så mycket kan jag avslöja att det inte finns nånting snyggare!!!

Det golv jag blev förtjust i från första början blev på specialerbjudande, och då måste vi ju nappa på! Fastän det nog räcker länge ännu innan vi är så långt med renoverandet!

Nu är paketen snyggt instaplade i Mästarns fem-före färdiga hus...var frestad att ta hem ett paket, så att jag skulle kunna se på det lite emellan. Men jag kan ju alltid fara och hälsa på ibland:)

2 kommentarer:

  1. Det kommer mästaren att gilla...
    att du dyker upp de mest underliga tider på dygnet,
    för att hälsa på ditt golv -suck-
    Men kiva att DITT golv nu är ditt :)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag är så nöjd och glad. För snyggare golv finns inte:)

    SvaraRadera