måndag 7 oktober 2013

Skrot-Tilda!

Det är jag det:)

Nu har jag fört 10 ämbar med metallskrot till Eko-punkten. Och det är bara allt smått...det stora samlar vi för att få en lastbil att söka bort senare!

Cyklarna måtte ha varit av dålig kvalitet förr. 2 stycken har jag redan dragit fram, en ser jag delar av, måste bara gräva lite innan jag får bort den.

Ett stort ämbar med glas-avfall har jag också fört bort. Men det krasar bara under fötterna när jag går i skogskanten. Så det finns nog mera...dethär blir en långkörare!

Förde just en fälla åt grannarna. Dom har fått en komis-katt på gården som har käken söndersliten. Den måste avlivas, men bäst att få in den i fällan, annars är den inte på plats när katt-skjutaren kommer.

Skytten är ännu lyckligt ovetande om sitt uppdrag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar