lördag 16 november 2013

Hej hopp:)

Jag lever nog ännu efter gårdagens intensiva arbetande!

Klockan halv 8 var jag på mejeri och halv 4 tillbaka hemma.Så det blev full dag kan man lugnt säga.För jag var ju som vanligt i föuse moron/kväll.

Idag har det jämnat ut sig, för mest har jag suttit i gungstolen. Ett litet varv ut på promenad med dootern och Joona-hunden. Sedan åter gungstolen:)

Jag har febrilt funderat vart vi skall få rum för nämnda gungstol i Huset. Det känns otänkbart att inte ta med den. Men sådant klarnar väl med tiden.

Medan jag satt och slöade fick jag en mössa färdig. Det är nummer 5 som fick sin reflex-tofs och så började jag på en till. Jag skall ju delta i julförsäljningen i Stallet i år, så det gäller att få nånting att föra dit!

Femman

Lysande mössor:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar