söndag 24 november 2013

I kväll...

...klockan 18.00 sker den högtidliga dragningen av vinnaren i utlottningen!!!!

Den som har missat saken har ännu en chans att delta under dagens lopp!

Jag råkade av en händelse kolla om det fanns skräppost....det borde jag ha gjort tidigare!!!!

Blogger tycks tro att  kommentarer på engelska skall flyttas till skräpposten. Så är det inte alls. Jag är ju glad för varje liten kommentar. Härefter kommer jag att hålla ett vakande öga på Bloggers agerande!

Man får kommentera på vilket språk som helst...det är en annan sak om jag förstår!

Det finns  förstås roliga google-översättnings programmet att ta till hjälp. Små missförstånd kan det bli...men vi håller ju inte på med hjärnkirurgi, så det gör kanske  inte så mycket om innehållet blir fel:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar