fredag 8 november 2013

Köksgolvet skållat...

...eller är det skollat?

Det ligger ytterom mina svenskakunskaper hur den riktiga stavningen är! Snälla ni, berätta hur det skall skrivas. Jag märkte att jag har varvat båda sätten....så ibland har det ju blivit rätt:)

Under köksgolvet finns en pytteliten källare. Mycket lämplig att droppa ner omöjliga gäster i...eller ev. kommande barnbarn som inte lyder mommo/famo.

Kanske det är därför det bara har kommit fyrbenta barnbarn med vassa tänder:)


Luckan till barnförvaringen:)
Idag har jag haft kontakt med vargar....stickade sådana. Stickade tossor som sedan skulle tovas i tvättmaskin. Nå, det blev nu inte riktigt som planerat. Dom tovades inte tillräckligt, så imorgon skall jag ge chock behandling åt dom. Det går inte alltid som i Strömsö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar