måndag 2 december 2013

Märkte ni...

...att världen stannade upp en stund klockan 9.30 idag!!!!

Då gick sista kuddon ut ur föuse!

Det känns så overkligt just nu. Kom för en stund sedan in efter städandet. Vi beslöt att inte tvätta med högtryckstvätten i år mera. Om det blir riktigt kallt kan nånting frysa sönder när det inte torkar upp efter tvätten.

Så vi har bara skottat ut all gödsel och sopat rent.



Sista måltiden den sista morgonen!



Hejdå Vera, vår äldsta kossa!


Bilen backar till....

..och första förs ut.

Och in i bilen.





Vart for dom alla????

Ena sida tömd.


Den sista kvar...men inte mera!
Jag var så fin när jag började städa. Enda hela paret gummihandskar jag hittade var dom  här:) Dom hölls inte hela en lång stund. Urinplåtarna var så vassa att det hastigt for hål på när jag rev bort plåtarna!

Och nu finns inte dom heller mera. 

7 kommentarer:

  1. Vad konstigt det måste kännas för er! Jag tror nästan att jag kände att världen stannade upp för en stund i morse!

    SvaraRadera
  2. Så tomt det måste kännas!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte hunnit känna efter ännu. Men ladugårdstiden närmar sig just nu....bäst att börja sysselsätta sig med nånting!

    SvaraRadera
  4. De nåst ju kännas overkligt, men oj va du kommer att hinna med mycket roligt just då när ni förrut var i ladugården

    SvaraRadera
  5. ååå jag kommer ihåg att det kändes sorgligt när mamma slutade upp med "bondelivet" - tyst blev det också. Hoppas det känns bra för dig.

    SvaraRadera
  6. Det finns en mening med allt....och tänk vad allt du åstadkommit i lagårdstiden nu :)

    SvaraRadera
  7. Jo, då är man som effektivast:-)

    SvaraRadera