tisdag 24 juni 2014

Bäst det regnar....

...det kommer en skur!

Det är så man blir suuuur!

For glad i hågen till Huset ikväll efter jobbet...har ju hela tiden nya planer att förverkliga. Det var nu så mycket att jag hann fylla en skottkärra med ogräs när regnet började ösa ner...igen!

Stod en stund under ett tak och surade tills jag for hem. Jo, se då började solen skina.

Snart lämnar jag in ett skriftligt klagomål till nån högre instans...såhär får det ju inte vara.

Eller är det sant att juni blev inhiberat och februari går i repris....sånt läste jag nånstans.

Jag har en ny sak i min kryddgård, en persilje-citronmeliss tunna. Misstänker att dom kommer att drunkna snart för det verkar som om tunnan inte släpper ut vatten...måste ta en pryl med nästa gång.

Fyndat i lidret...tunnan alltså
 Mitt nyaste projekt är gömt under massor med ogräs. Vad det skall bli får ni veta i sinom tid:)

En kärra full...

...och hundra återstår.

Men det är mellan rabarbern och stenen projektet finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar