fredag 20 juni 2014

För att hålla fingrarna borta....

...från gårdagens gjutningsprojekt (kan ni tänka er så fräckt...Gubben sade åt mig att låta allt torka nån dag...klart att jag vet det...höh) tog jag itu med örtlands grävandet. I huvudet ser det förskräckligt bra ut måste jag säga.

Men hur jag skall få det att se lika bra ut i verkligheten är en annan femma:)

Nu är åtminstone allt genomgrävt och rötter och ogräs bortplockade. Järnringarna hittade jag på soptippen i höstas och det som har hört till nån maskin fanns också nånstans...kommer inte ihåg var jag hittade det.

Tanken är den att det skall bli odlingar i ringarna och sedan sand och trampstenar av betong och sten mellan ringarna. Jag har ju redan 3 trampstenar:)

Hit...

...skall ringarna...

...kanske såhär...

...och här skall nånting klättra...

...endera blir det bra eller så inte...

1 kommentar:

  1. Se så mycket fint man kan hitta på soptippen! Det blev riktigt bra måste jag säga.

    SvaraRadera