fredag 27 juni 2014

Långsamt...

...torkar mattorna!

Om jag inte får min vilja igenom...för jag beslöt att NU RÄCKER DET MED REGNANDET!

Så igår lade jag en hel hög med mattor i blöt och tvättade dom i morse! Ingen enda regndroppe ännu. Tänk om det lyckades. Då har jag en strålande framtid framför mig....man kan kontakta mig när man önskar väderombyte. Sedan sköter jag resten:)

Sinneskatten har som fredagstema "Långsamt" och jag tycker att mitt inlägg passar in ganska bra.
Snälla sol...SKIN på oss...

...annars torkar vi inte!

6 kommentarer:

  1. Ja snart testar jag nog samma sak

    SvaraRadera
  2. Vilken förmåga du har, skrämma bort regnet så där! Hoppas dina mattor torkar även om det går långsamt!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Måste komma ihåg att inte förarga dej när du har sådana häxkrafter....

    SvaraRadera
  4. Sicken bra matt-torks ställning! För egen del gör det inget om det regnar för vi ska lägga om taket på Lilla stugan i helgen. Och jag har kökstjänsten...hehehe.../Lilla gummann

    SvaraRadera
  5. Hahaha, jag brukar beskyllas för motsatsen, jag tar regnet med mig... Hoppas du lyckas med ditt knep!

    SvaraRadera