lördag 7 juni 2014

Romantiskt:)

Jag har riktigt glömt bort att berätta att vi firade vår 30 års bröllopsdag med Gubben för en tid sedan!

Vi slog riktigt på stort med att vara ute och äta...eller egentligen var jag ute och äta...Gubben satt i gungstolen med sin måltid!

Det råkade sig så att Marthorna hade sin våravslutning vid Beachen den kvällen med korvgrillning och kaffe+tilltugg.

Så jag åt mina korvar där....men snäll som jag är tog jag med hem 2 korvar åt Gubben. Han hade absolut ingenting att klaga över för dom var ännu lite ljumma när han fick dom!

Höjden av romantik eller hur:)

4 kommentarer:

  1. Ja, Din man kan inte säga annat än att Du verkligen bjöd till på Ert jubileum. Ljumma korvar, jo, jag tackar jag. Han kan skatta sig lycklig över att ha en sådan underbar och romantisk fru...

    SvaraRadera
  2. Jasså 30 år ....
    ja det är bra jobbat.. och avundsvärt i dessa "slitåsläng" tider :)
    Grattis och så som du skämmer bort honom med ljummen korv
    så blir det nog 30 till!!

    SvaraRadera
  3. Ja se man ska inte börja skämma bort dom från början...då förstår dom inte att det skulle kunna vara annorlunda :)

    SvaraRadera
  4. Grattis på bröllopsdagen! :)

    SvaraRadera