fredag 11 juli 2014

Denna dagen!

Vaknade tidigt...åt min gröt, Mjölken var slut..blääh.

Tog mina mediciner, jo jag har sånt nu. Är helt rödprickig nuförtiden. Och det kliar. På svenska Lichen på finska Punajäkälä. Stress utlösande faktor. Går snabbt förbi av sig själv. Ca 2 år tar det (ett ställe läste jag om att det kan ta 5-10år). Cortison kan hjälpa, så det testas nu på mig.Denna åkomma började redan på våren...men jag har ju väntat att det skall gå förbi....

Iväg till Huset.

 Tejpade fönster, målade fönster.

Hem!

Drack kaffe.

 Till jobbet.

Hem.

Åt .

 Till Huset.

 Drog tejp från fönster...lite målning följde med....tejpen skall tas bort INNAN målningen torkat. Lappade i målning där den kom bort.

 Kittade fönster.

Hem.

BADADE.

Drack lite öl.

Thats it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar