måndag 11 augusti 2014

Jag förstår er....

...fullständigt om ni ger upp!!!

Alltså....hur roligt kan det vara att se nånting målat i varje inlägg. Och ännu till allt vitt, vitt och sedan vitt.

Nu gäller det muren och taket i Svarta rummet....målat vitt. Muren fotade jag inte ...men den är vit:) Andra gången målad idag.
Nå, inte märks det nån skillnad...före och efter.

Dramatiskt:)

Nå nu måste ju fönstret också målas...
 Det blir ju alltid lite färg kvar i den där byttan man använder när man målar med rulle...vad heter den riktigt??!! Så jag har börjat dra lite färg på väggen i blivande gillestugan:) Kanske jag sedan får medhåll att det blir riktigt snyggt och att det INTE skall vara nån ny panel där.
JAG tycker att det blir snyggt!

1 kommentar:

  1. Jag har ju länge varit inne på samma område som Du - målandet med vitt. Det var en kämpig tid men jag försökte se det hela som berikande ljusterapi...ge inte upp, kämpa på!!!

    SvaraRadera