söndag 7 september 2014

1002!

Så många inlägg har jag gjort sedan starten den 16:de september 2010! (Den smarta läsaren reagerade säkert på att det blir 4 års kalas snart)Det märkte jag just när jag öppnade bloggen!

Helt sjukt!

Tänk om det finns nån som har läst allt....hur månne den personen mår nu??!!??

Jag tar inget ansvar för eventuella psykolog besök...allt görs på egen risk! Egentligen skulle det vara på sin plats med ett litet jubileum. Men för tillfället har jag ingen vettig ide'.

Misstänker att min hjärna har blivit inmålad i knuten:-)

Om jag mot förmodan hittar på ett sätt att belöna trogna läsare hör jag av mig.....men ha inte för stora förhoppningar...

6 kommentarer:

  1. Nååh jag är en sådan person som lusläst allt du skrivit...
    men allt kan jag ju inte skylla på dej ändå.

    Grattis till inläggen och alla åren!!!
    Minns du hur vi fundera för 4år sen ska' vi eller ska vi int'...
    och hur gööör man (nåjaa det vet jag inte riktigt ännu heller)
    men vi bara tryckte lite här och där och det blev en blogg.
    Och roligt har det varit :)

    SvaraRadera
  2. Jo, mycket roligt! Tänk vad åren far snabbt....

    SvaraRadera
  3. Undrar om jag läst alla... ;o) men jag hittade dej i ganska tidigt stadium tror jag....

    Grattis du som orkat och hunnit <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, vi är gamla bekanta. Jag har saknat dig när du inte skriver mera i din blogg! Hopas att allt är bra!

      Radera
  4. Hjälp, jo jag skulle nog behöva gå till psykdoktorn för din blogg är BEROENDEFRAMKALLANDE =)
    Grattis på förhand till 4-års jubileumet, du är helt enkelt bara super!
    Hälsar anonym fd ostlogistiker & nuvarande oljeleverantör

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snälla Anonym (Ha, jag vet vem du är) du får nog dras med dina psykproblem, eller kom till mig på en psykoanalys. Hopplöst fall:) säger jag sedan!

      Radera