söndag 21 september 2014

Det skall bli kallare väder!

Så påstår dom åtminstone!

NU blev det bråttom... det finns ju massor som borde göras före vintern.

Idag målade jag stockbastun tills färgen tog slut. Tur var det, för det började bli lite för spännande att vicka uppe på en A-stege med stubbar och stenar som underlag. Tänkte ta en stege som hängde på sommarstugans yttervägg men den var så murken att den smulades sönder när jag tog i den:)

Våra bra stegar råkade förstås vara hemma på gården. Jag hade ju inte planerat att börja måla så jag får skylla mig själv.

Med alla armar och ben oskadda klarade jag av mina akrobatiska övningar:)

Dörren stör intrycket...men söt blir den!
 Skåpen fick jag färdiga...men för att få upp dom på väggen behöver jag hjälp. Tänkte en bråkdels sekund att jag skall försöka skruva upp dom själv. Men såg för min inre syn hur skåpen och jag ligger medvetslösa på golvet så jag avstod från försöket:)

Dom blev väl stiliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar