torsdag 18 september 2014

Jag kan ju inte...

...IGEN skriva som rubrik "Målat"...men det är nu bara så att det är det som gäller som bäst.

Nu är det ateljén som fick sin omvandling påbörjad.Maken till kräsna människor finns inte...tänk att måla över helt snygga väggar:)

Det är ju snyggt....
...men nu blir det grått!
Som morot har jag tagit med en byrå som skall få sin plats i salongen. Den skall genomgå en häftig omvandling men jag får bara hålla på med den efter att nånting viktigt har blivit gjort först!

Den är ett loppisfynd som har fungerat som garn lager.

Skulle ha börjat med omvandlingen redan ikväll men jag hade ingen virknål med mig. Nu blev ni väl nyfikna....skall jag virka in den i mormorsrutor eller vad skall jag göra. Haa....där fick ni nånting att fundera på....för säkert har ni ingenting viktigare att grubbla över:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar