lördag 11 juli 2015

Terrassgolvet 99,9% färdigt!

Idag återstod lite smått ännu att göra, så snart får jag börja lägga allt på plats!

Före det skall vi dra lite olja på den gamla delen. Jag skurade den igår. Och smutsigt var det minsann.

Igår målade jag sovrumsdörren. Jag tror att jag aldrig har varit så noggrann när jag målat nånting:-)

Dessutom började jag med en aggressiv ogräsbekämpning bakom lidret. Nässlorna ståtar 2 meter höga och snårvinda snärjer ihop allt till en svårforcerad djungel....det blir spännande att se vem vinner kriget!

En list fattas ännu...och lite målning!
Mästarn kämpar på flitigt med alla lister hit och dit! Tidskrävande arbete men resultatet blir strålande! Som ni kanske vet skall jag hålla mig borta med allt som kameror heter medan han jobbar....så inga bilder i det här skedet!

Vi har helt plötsligt blivit väldans sociala av oss! Nästan dagligen är vi endera bortbjudna eller så kan det droppa in gäster! Jätteroligt! Senast igår fick jag ett trevligt besök av grannen M! Man märker helt tydligt att vi har flyttat till världens centrum :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar