torsdag 3 november 2016

Jag...en jaktchef:)

Nåja....det är kanske lite överdrivet! Jag har det stora förtroende uppdraget att hålla koll på mössfällorna i Sockengården:)

Mina fällor!
För övrigt tycks tiden rusa iväg med racerfart. Jobb varvat med lite röjning och annat smått. Nu är det paus med skogsarbetet en liten tid. Bonden har skogsmaskiner nära mitt arbetsfält så det ät tryggast att hålla sig borta. 

Stickat har jag också. Marike sockorna har varit färdiga redan en tid. Som ni ser på fotot är dom inte riktigt rena mera...har använt dom snart en vecka:)

Smutsiga sockor:)
Så tvingade jag mig att sticka färdigt en jumper som sedan blev till en väst. och nu märkte jag att den är otroligt varm. Undrar när man kan använda den....

För kalla vinterdagar!
Nu är det bara att göra sig klar för ett kvällsskift på jobbet, mössa och handskar skall man inte glömma. Det blev vinter mitt i allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar